time to ask

frågestund!

Om det finns något ni vill veta om mig eller har velat fråga så är det dax nu. Tänkte köra på en frågestund så fråga allt mellan himel och jord. Det är jätte lätt att komentera så fråga allt ni vill. Vet inte ens om jag kommer få några frågor men jag hoppas det och då gör jag frågestunden när jag fått tillräckligt med frågor
kram




Betyg? Vilka umgås du med i din skola? Nån sport du gick i förut?

Svar: tack för frågorna! :)
None None

2014-09-28 // 21:51:08

Vilka är dina favorit märken på kläder? Vilket gymnasium tänker du gå på? Om du skulle ha ett djur till vilket djur skulle du vilja ha? Om du skulle få fråga en känd bloggare en fråga vad skulle du fråga då? Vem skulle du vilja vara för en dag? Vad har du i månadspeng?

Svar: Tack för frågorna! :)
None None

2014-09-29 // 13:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback