ski trip

bilder från we heart it

För ett par veckor sedan bokade jag och pappa en skidresa tillsammans med två andra killar i min ålder och deras pappor. Vi ska åka med något företag som jobbar med skidor och prova på massa olika skidor. Det är i Engelberg i Schwiech och det ska bli så himla kul för jag har aldrig åkt skidor utanför Sverige. Älskar att åka skidor så nu hoppas vi att det är bra temperatur så vi får härlig pudersnö och kan åka puder i ofpist
wihoo




» :)

Hej! kan du inte snälla göra en födelsedags haul? Btw din blogg e bäst!!❤️❤️

Svar: Hej! Jag kommer tyvärr inte göra en födelsedags haul för jag fick inte så mycket konkreta saker utan jag fick att gå mopedkursen och att köpa moped i vår och sen bara lite små saker :) tack! :D
None None

2014-11-08 // 15:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback