suprise!

bilder från igår kväll


Igår hade jag en sådan rolig dag! I skolan hade jag skolfotografering och efter skolan tog jag, Olivia och Stina kompisfoto.

Efter skolan åkte jag och Stina in till stan för att köpa en present till Madde som vi på kvällen skulle överraska eftersom att hon fyller år idag.

Jag och Stina åkte sedan hem till Stina och bakade tårta, bytte om och slog in paket. Sedan åkte vi till stan, lämnade tårtan på cyrano och gick till Ica.

Olivia kom dit och sen väntade vi på att Madde och Ella skulle gå förbi.

Madde hade ingen aning om att vi skulle komma eller vad vi skulle göra och hon blev så överraskad. Vi hoppade fram med massa ballonger och hennes min var så rolig, haha. Sedan gick vi till Cyrano. Vi åt massa god pizza, servitören kom ut med tårtan med ljus och sjöng, vi snackade i timmar, blåste serpentiner, hade ballonger och skrattade en massa. Älskar att överraska folk och kvällen igår blev så lyckad

Grattis Madde! Idag är det din dag och jag hoppas den blir awesome! Älskar dej, puss

 

deras instagram: @oliviial @stinaytterberg @madeleinemartensson_ @ellakarlssons






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback