#nolimit

bilder på byggnader i Borås

Idag vaknade jag upp med Olivia och Stina i min källare. Vi hade tacokväll och barbiemaraton igår. Så himla mysigt. Riktigt roligt och värsta nostalgin... Underbart!
 
Sen i eftermiddag gick jag och pappa en tur och kollade på alla grafittimålningar som målats i samband med nolimits. Va så himla fräckt och alla målningar är grymma! Älskar att Borås gör det här. Det får staden att känna fräsch och modern. Hoppas bara folk inte förstör! 




Wow vilka häftiga målningar!

Btw, är du sugen på en ny och fräsh bloggdesign? Klicka in på min sida så får du veta mer :)

Svar: Aa verkligen :)
Det ska jag kolla in
None None

2014-09-15 // 10:09:41

Åh vad coolt och fint!! Häftigt :)

Svar: Aa så himla fint :)
None None

2014-09-15 // 10:23:23

Grymt coola målningar!!

Svar: Aa verkigen! :))
None None

2014-09-15 // 10:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback