mina ögonfransar

 
bilder på mina fransar i förhållande till ansiktet

Så... Här är lite bilder på mina fransar på hur de ser ut när man ser hela ansiktet. Bilderna är tagna på kvällen, osminkad och med blixt så de är inte så charmiga,haha. Är väldigt nöjd och trivs bra i det. Alla frågar vilken mascara jag använder och det är jag väldigt glad för. För man vill ju inte att det ska se plastigt ut och att det ska se ut som man har lösögonfransar. De ska sitta i upp till 2,5 månad men vi får se om det kommer gå. Tror inte det. Men hoppas till Teneriffa
 
Köpte mina på Åhles av märket Ardell. Här i längden short och de kostade 69:-, sen kostade limmet 49:- och remover för när man vill ta bort dem 49:-




Hej igen finns de något sett man skulle kunna kontakta dig på, skulle vilja lära känna dig, Väldigt vacker är du :)

Nås på facebook eller min mail [email protected]

Svar: Hej! Jag tar inte kontakt med folk över nätet Hej då :)
None None

2014-09-26 // 12:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback