lashes

de översta bilderna är före och de 3 sista efter

Igår köpte jag och satte på mig lösögonfransar. Köpte i längden short för jag ville verkligen inte att de skulle se fejk ut. Kanske ser lite fejk ut på bilden med blixt men i verkligheten blev det skit snyggt. Är så nöjd. De blev inte så jätte mycket längre bara tätare. Så skönt att slippa ta mascara osv. Olivia och Stina märkte inte att jag satt på mig det före jag sa det och det var precis så jag ville. Vill att de ska se ut som när jag har mascara på fast nu har jag det inte. Då känner man sig så fräsch osminkad. 
 
Det var väldigt petigt men nu hoppas vi det håller länge
 
Kan lägga ut bild snart på hur det set ut när man inte bara det ögat utan hela ansiktet





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback