kretsloppet och oköpta skor

två bilder från i somras

Idag var det kretsloppet här i Borås. Pluggade ett par timmar i morse. Sedan åkte jag och mamma till gymmet och körde cirkel träning. Sen va vi i knalleland en stund och efter det åkte vi till stan för att se när pappa gick i mål på kretsloppet. Tycker det är så kul att Borås gör sånna saker och att det var så mycket folk.
 
Blev så irreterad för hittade ett par skor igår i göteborg som jag inte köpte igår. Skulle köpa de idag men de fanns varken i knalleland eller stan och om man beställer de på nätet kommre de ca 20 oktober! Blev så sjukt lack! Sånt här händer alltid mig och jag var påväg att börja gråta.... Hormonerna hälsar på
 
Nu ska vi till familjevänner och äta. Ska bli mysigt att komma bort men just nu är jag på dåligt humör




Hej är från Göteborg å undrar om du skulle vilja prata å lära känna varandra :) Jag nås på [email protected], facbook Alexander Dellbing hoppas du svarar Med vänliga hälsingar Alexander

Du är också väldigt vacker på bilden :)

Svar: tack :)
None None

2014-09-21 // 22:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback