fun facts about me

från i våras
tidsinställt
 

Jag är jätte mörkrädd. Kollar alltid om det är mördare under sängen när jag ska sova
 
Jag har en before I die bok där jag skriver allt jag vill göra före jag dör
 
Är hungrig typ 24/7
 
Jag älskar att träna. Det får mig att koppla av och inte tänka på den stressiga vardagen

I fredags blev jag klar med min prao på Ica city
 
Jag har som mål att få A i alla ämnen till vinterlovet för jag ska söka till entreprenörslinjen och då räknar de från vinterbetygen
 
 När jag va liten ville jag så gärna ha en mini apa som kunde sitta på min axel
 
Jag är ett seriefreak
 




» Julia

Vad innebär entreprenörslinjen? Är det några speciella ämnen man ska ha som starka ämnen för att det ska passa en själv?

Svar: Det är mycket om företag och att starta eget företag osv. Sen har man fadderföretag man arbetar med och man gör olika resor. I 3:an åker man till USA för 6 veckor eller något sådant. Men för bättre info kolla på Sven Erikssons hemsida :) hoppas det hjälpte lite
None None

2014-10-31 // 10:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback