hur man lägger till bilden som bakgrund

hur man lägger till en bilden som bakgrund

Fick frågar häromdagen om jag kan förklara hur man gör en sådan ruta och får bilden som bakgrund som det är på den sista bilden. Så nu tänkte jag förklara det
 
1. Ladda ner appen squareredy och gå in på den
 
2. Ladda in den bild du vill redigera en ram till
 
3.Klicka på den ikonen där pilen pekar. Då får du en vit ram runt hela fotot
 
4. Klicka på den färgglada ikonen
 
5. Välj färgen svart och klicka på hard, normal eller soft. Beroende på hur skarp bakgrund du vill ha.  Jag använder mig av normal. Och om man vill ha ännu skarpare kan man i förväg gå in och höja skärpan på bilden i en annan app. Ex ProCam
 
6. Spara ner bilden till mobilen





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback