första oktober

bild från we heart it

Min första oktober har varit så dålig! Är skit irriterad just nu och vill bara skrika. Jag och pappa skulle åka och boka mopedkurs efter skolan. På körkortsteamet var det en kurs vecka 44 men då är vi på Teneriffa och annars måste jag gå i Skövde och det blir bara så jävla krångligt. Sen gick vi till 7h. Där började en kurs idag som var full och sen ska det va en vecka 7! VECKA 7!!! Sånt här händer alltid mig. Plus att jag fick reda på en annan sak idag. Men nu har vi iallafall mailat några andra körkortskolor men tror inte någon har en kurs så här sent eftersom det dåliga vädret börjar komma. HATAR ATT FYLLA ÅR SENT

Nu hoppas jag resten av oktober blir bra. Imorgon är det gymnasiemässa så det ska iallafall bli kul och om 24 dagar åker vi till Teneriffa. Underbart!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback