blandade favs´

klicka på play för att lyssna

Just nu har jag så mycket bra musik på min lista att tipsa er om så får slänga in ett sånt här inlägg utöver veckans musiktips med lite blandad musik från min favoritlista. Följ gärna mig på Spotify. Sök bara på Ebba Enander i sökfältet så kommer jag upp. Har lite blandade listor med lyssnar 99% av gångerna på mina lista som heter favoriter. Där ligger de låtar jag gillar mest för tillfället
kram




» Kajsa

Hej!! Jag har just nu en tävling på min blogg, nämligen "Veckans blogg" Skulle vara jätte roligt om du ville vara med.
Vinner du så har du chansen att bli länkad inför över 300 läsare redan nästa vecka.
LÄNK: HTTP://KAJJSAT.BLOGG.SE/2014/OCTOBER/VECKANS-BLOGG.HTML#COMMENT

KRAM!!!

2014-10-18 // 10:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback