Veckans musiktips!

klicka på play för att lyssna

Så! Nu kommer veckans musiktips. Det måste blivit något fel med det tidsinställda för det kom aldrig ut... Men men, nu är det här
 
Veckans musiktips blir mina favvolåtar från The Vamps nya album. Det kom för cirka en månad sen men har inte hunnit skriva om det än. Älskar The Vamps! Deras musik är så skön, sångaren Bradley sjunger så bra och att han är dö söt skadar ju inte. Här är somsagt mina favvolåtar från det nya albumet. Ni märker ju att det blev rätt många, haha. Last Night, Wild Heart, Can We Dance och Oh Cecilia (breaking my hearrt) är det lite mer fart i. Medans Somebody to You och Shout About It är långsammare. Min favorit av de snabbare är Last Night och av de långsamma är det Shout About It. Oh Cecilia är en cover, fast tycker den är så rolig. Gash, alla dessa låtar är skit bra! Lyssna och så får vi se om ni blir lika kära som jag, Både i musiken, låtarna och bandet





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback