nike wedge sneakers//new

mina nya skor från nike

Fick dessa skönheter i torsdag när mamma kom hem från Kina. Hade gett henne bilder på skor jag ville ha, för att hon sen skulle kunna köpa ett av de par som fanns. Tyvär hittade  hon inga av dem, men fick dessa från Nike butiken. Var först lite besviken för hade ställt in mig på att få någon av dem andra men nu är jag skit nöjd. Tycker det gråa, svarta och rosa nike märket tillsammans är jätte snyggt. Är en upphönjdning/klack i skon, så man blir lång också, och det var sån modell jag ville ha. Var däremot rosa snören i från början (vänstra bilden), men nu på våren ville jag ha i svarta, så bytte till det (högrabilden). Men ska byta tillbaks till de rosa sen när jag är brun om bena.
Så det är ett tips för er som kanske är trötta på era skor eller känner att ni vill ha en förändring. Byt bara skosnören. Finns att köpa i varje skobutik nästan och de kostar inte mycket. Eller så gör man som jag gjorde och bytte med ett par andra skor jag hade hemma
puss
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback