fredag på en onsdag

/kofta-message/linne-?/halsband-lindex/skor-nike/solisar-river island/

Vilken underbar dag! Började med att jag fick till en bulle i håret, vilket jag aldrig får när jag vill det annars... Sen är det så chill i skolan nu. Finns knappt något kvar att göra. Plus att vi nu är lediga i två dagar. Lovely!
Har varit hemma och packat efter skolan för vi åker till stugan i varberg imorgon bitti. Är inte alls tagg på det... Men nu ska vi till outleten på åhaga som öpnnar idag, fast det är bara VIP. Men mamma har barninredning där från hennes företag så vi får komma till den. Ska dock försöka hålla tassarna borta eftersom jag och mamma åker till London om en vecka!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback