Veckans musiktips!

klicka på play för att lyssna
 
Veckans musiktips blir Fired av B Robin feat. J-Son. Verlkigen ääääälskar melodin och texten är också riktigt bra. Den går varmt i lurarna. Man vill bara sjunga med och dansa. Verkligen en grym låt
Lyssna!
 
 
Undrar om ni ibland lyssnar på låtarna jag tipsar om? Får verkligen ingen respons. Komentera gärna om ni lyssnat och vad ni tyckte. Skulle va kul om ni börja komentera lite mer. Det är inte komplicerat




Hej! Jag bara undrar var du får tag på alla bra låtar? :) Följer du någon speciell playlist eller var hittar du alla låtar? Många gånger är det låtar jag aldrig har hört innan men som är jättebra ;)

Svar: Hej! På spotify är ett tips att följa massa folk. Då kommer alla de låtar de lyssnat på upp i högerspalten, så om man ser någon som verkar bra är det bara att lyssna. Ett annat tips är också att använda någon av de färdiga listor som finns på Browse i spotify. Då kan du ta en lista med den typ av musik du gillar. Så om det kommer någon ny låt du gillar kan du bara lägga de till din lista. Man kan också gå in på en artist man gillar och till höger står det liknande artister där du kan hitta liknande musik som du gillar. Och mitt sista tips är att använda appen Shazam. Om du hör en låt du gillar på radion eller i en butik kan du bara sätta på appen. Låta den lyssna ca 10 sek och sen kommer låten uppHoppas någon av tipsen hjälpte. Bara att fråga mer om det är något :)
kram
None None

2014-03-10 // 21:30:45

Svara gärna på kommentaren ovan :) och föressten, brukar du kanske hitta dem på Digster Hits?

Svar: Har svarat på den andra komentaren nu :) Ibland men använder mig mer av Browse :)Kram
None None

2014-03-12 // 16:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback