Q/A tränings tröjor

Fick en fråga idag som jag tänkte svara på 
 
Hej! Jag undrar om du vet var det finns snygga träningströjor/linnen? Är på jakt efter en vanlig slapp tröja (lite oversize) som man kan ha på en sporttopp.. Varifrån har du köpt dina träningströjor? Tacksam för svar:)
Svar: Just nu är även jag på jakt efter en ny tränings tröja. Jag har faktiskt bara 1 just nu och den är från asics, men brukar även låna mammas calvin clein, eller klaras nike/asics när min är i tvätten. Fast mitt favvomärke är Nike.
Jag gick in på nelly.com och kollade och hittade några tränings tröjor jag tyckte riktigt mycket om. Var svårt att hitta några over size men bara att ta en storlek större om det är så. Om du vill gå till en fysisk butik och inte beställa på nätet skulle jag tipsa om h&m eller gina tricot. De har faktiskt riktigt snygga grejer.
Nedanför har du förslag på träningstoppar från nelly.com
 
Hoppas du blev nöjd med svaret,kram
 
Mina favvisar är nike linnet och den svarta adidas t-shirten
Klicka på "här" för att få upp plagget ovanför
Nike Signal TeeNike Nike Elastika Tank 2.0Casall Loose Mesh Running Tee
                 //här //                                        //här//                                   //här//
 
 
 Under Armour UA Fly-By SS TeeAdidas RL Image T Q12Only Play Play MTV Animal Cropped Shirt
                     //här//                                       //här//                                        //här/
 




Tack så jättemycket för svaret! Det hjälpte mig verkligen :) kram

Svar: Så lite så! :) Åh va bra, kram
None None

2014-03-18 // 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback