PRAO//INFO

closeups
fotograf: klara

Laddar upp inför yttligare en vecka med prao. Är kul samtidigt som det är så jobbigt. Kanske inte har besrättat vad jag gör förresten...? Jag är på Ellagården som har lunchbuffé och konferenslokaler osv för företag. Är himla fint där. Ligger i Viared och är som en gård, fast det är liksom inte djur oså,haha. Utan en öppen stor trädgård och två hus. Sen inomhus är det jätte modernt, men ändå en mysig känsla. Tycker verkligen att det är så fint. Jag jobbar från 8 till 5 fast har varje dag fått gå runt 4. På morgonen förbereder vi för buffén och alla gäster, sen vid lunchtid dukar jag av, och hjälper till att duka fram med nya saker om någon går osv. Är väldigt mycket att göra, runt 100 gäster om dagen. Buffén är sååååå himla god, verkligen ett tips att åka dit och äta någon gång
 
puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback