Oscar galan 2014//dresses

Oscars galan 2014 var härom natten svensk tid så tänkte visa mina 3 favorit klänningar och de 3 jag gillade minst....
 
Tänkte börja med mina favoriter
Lupita Nyong'os ljusblåa klänning var ju bara för fin! En riktigt sommardröm. Man ser det inte på bilden med det sitter små "diamanter" längst ner ,så när hon gick skimrade det. Älskar också diademet, passar hennes hår. Åh älskar hela outfiten
 
Kate Hudson. Denna är också otroligt fin. Klär henne så bra. Elegant. Älskar ryggen och klänningen + frisyren passar verkligen till en Oscar gala
 
Angelina Joline. Snygg som vanligt... Vad mer kan man säga? Jo att klänningen är ur snygg
 
Nu till de jag gillade minst
Amy Adams. Klänningen är fin men tycker den är för enkel för en Oscar gala. Skulle vart bättre med ett fint halsband till
 
Emma Watson. Klänningen är väldigt snygg men tycker även denna är lite för enkel för en Oscar gala. Plus att Emma brukar ha så mycket snyggare klänningar. Hade förväntat mig mer
 
Lady Gaga. För att va Lady Gaga är det jätte snyggt. Älskar klänningen, fast tycker inte den passar henne eller frisyren. Plus att sjalen som hänger så bakåt är skit ful. Hade vart bättre med ett halsband istället





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback