Hiss&Diss

oldieees
 

Tänkte köra en hss & en diss eftersom det var åratal sen
 
Hiss. Jag vill hissa mysiga vardagskvällar. Vem har sagt att bara fredag och lördags kvällar ska vara mysiga eller extra lyxiga. Även fast man ska till skolan dagen efter gillar jag att lyxa till det. Jag proppar såklert inte i mig en godis påse och ett pringlesrör. Men att kolla top model eller en serie, tända lite ljus och sitta i soffan och bara softa. Även fast man ändå går och lägger sig rätt tidigt så tycker jag man är värd den halv timmen eller timmen på kvällen
 
Diss. Jag vill dissa nervikta Jonny Bulls och primeboots. Förstår inte varför det har blivit så "populärt". Tycker inte alls det är snygg. Blir bara ett konstigt väck, skon får konstig längd och det ser så slitet ut. Vissa kanske tycker att det är snyggt att det ska se ut som man inte bryr sig om sina skor som kostar 3000 kr och viker ner dem, men jag tycker bara det blir fult och att det är synd
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback