Summer plans

 
 
bilder från we heart it
 
Är så sjukt taggad för denna sommaren. Massa roligt inplanerat, fast samtidigt är inte allt uppbokat så jag kan ta det som det kommer också... Perfekt!
 
Först åker jag nu på torsdag till London, tills söndag. Med Olivia och våra mammor. Där ska vi shoppa, mysa, umgås och på lördagen ska vi gå på one direction konserten. WIIIIII
 
Slutar skolan den 11 och sen har jag två lediga dagar för sedan på lördagen, den 14 juni, åker jag och stina till England i 3 veckor, på språk och konfa resa. Tänkte göra ett mer detaljerat inlägg om dettta och berätta lite oså, någon dag denna vecka. 
 
Sen när jag kommer hem därifrån har jag minst 3 veckor i Varberg i stugan. Kanske blir längre... Beror på vädret. Där ska jag va med kompisar, njuta av svenska sommaren, bada, sola och göra allt som sommaren har att bjuda på. 
Och sen efter det ska jag vara hemma, träffa friends och njuta av de sista veckorna av sommarlovet.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback