new watch-marc by marc jacobs

klocka-marc by marc jacobs

Tänkte visa bilder på min nya klocka som jag fick i konfirmations present. En guldig klocka från Marc by Marc Jacobs. Har velat ha en Marc by Marc Jacobs klocka för de är de klockorna jag sätt som jag verkligen gillar. Fast jag ville verkligen inte ha de vanliga som silvriga/guldiga med enfärgad bakgrund osv. Tror ni vet vilka jag menar. Tycker de är super fina, skit snygga, men de är så tråkiga för de är så många som har dem. Sen iår släppte Marc by Marc Jacobs samma klocka fast med genomskinlig bakgrund och då blev jag kär. Så jag önskade mig den i konfa present. Men sen fick jag denna med färgade stenar i Marc. Då blev jag ännu gladare. Tycker den är sjukt snygg och så tycker jag det är roligt med de färgade bokstäverna, och den genomskinliga bakgrunden. För det är det inte lika många som har
In love





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback