mina cravings

oldiees

Jag tänkte dela med mig av mina favvo grejer att äta. Saker jag älskar och jag inte skulle klara mig utan typ,haha
 
-Jag ääääälskar grillade marshmellows. Om vi inte har haft igång grillen eller något sådant så brukar jag sitta inne och grilla marshmellowsen över stearinljus. Dock äter jag alltid för många och får ont i magen,haha

-En myskväll är inte en myskväll utan pringles sourcream. Asså de är så goda! De och estellas salt and vineger chips är mina favoriter. Men pringels sourcream är seriöst beroende framkallande. Har jag väl tagit ett så kan jag inte sluta. Skulle lätt kunna äta ett rör själv. Tyvärr luktar det inte så gott, men det är det värt
 
- Bearnaisesås är den bästa såsen som finns. Det är det bästa man kan ha till en köttbit och till allt annat också. Skulle kunna sitta och äta det med sked. Så gott
 
-Ben & Jerry cookiedough är en av de bästa uppfinningarna på denna jord. Att ta en sked sån är himmelriket. Det är smakernas smak. Asså den vaniljglassen med de kakdegsbitarna är som att äta kärlek. Skulle kunna leva på den glassen
 
-Creme fraiche har jag till nästan all mat. På samma sätt som att vissa har grillkrydda till allt. Så har jag creme fraiche till allt. Finns nästan inget som inte funkar med creme fraiche och jag kan typ inte äta mat utan någon sås eller något till, och creme fraiche är det perfekta. Vi har alltid det i kyllskåpet. Man kan ha det till kött, pasta, soppor och i pannkakor är det super gott, + masa mer. Smart människa som kom på creme fraiche

-
 
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback