konfirmations presenter

mina konfirmations presenter

Blev så sjukt glad för alla mina konfirmations presenter. Allt var sådant jag hade önskat mig och jag kommmer verkligen ha användning för allt. Är så tacksam och glad
  • 1000 kr
  • Ett armband från märket Cartier med ett hjärta och en stjärna med en liten diamant
  • Ett halsband i silver med ett kors som var det halsband som farmor fick på sin konfirmation
  • En fotlänk i silver med ett hjärta
  • Ett silvrigt infinity halsband med 12 små diamanter
  • Ett Thomas Sabo armband i silver
  • En Thomas Sabo belock i silver med ett hjärta där det står Love och en liten diamant
  • Vit/guldiga Marc by Marc Jacobs örhängen
  • En ring i vitt guld(ser ut som silver) med 6 diamanter som min mormor hade i 50 år men nu är uppfixad
  • En guldig Marc by Marc Jacobs klocka
Kommer visa närmare och bättre bilder på vissa av sakerna men tänkte lägga upp såhär nu





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback