BLOGGEN 1 ÅR!

 
en stor bildbomb med blandade bilder från arkivet som har vart uppe här under året
 
Idag har jag haft min blogg i ett år! Det är helt sjukt. Känns inte som jag har haft den så länge. Gud, tänkt hur många timmar jag har lagt ner här det senaste året. Att fota, göra inlägg, planera inlägg, fixa designer... Galet. Tror inte riktigt alla förstår hur tidskrävande det faktiskt är att hålla igång den här bloggen. Gör nästan alla mina inlägg via datorn, med kort som är tagna med kameran för jag vill inte att detta ska vara någon mobilblogg. Är nu på sommaren det kan komma något inlägg via mobilen, då jag har tagit något kort till instagram jag villa visa. Annars är allt taget med kamera. Vill absolut fortästta blogga, men det hade varit väldigt kul om läsarsiffrorna steg lite. Så tipsa gärna folk om bloggen, så att vi blir fler och fler för då ger det även mig mer energi att fortsätta. Sen vill jag även tacka er som väl läser. Om det inte hade varit någon av er som var inne här, hade inte denna bloggen funnits. Så glad och tacksam för varje en av er som läser och gör att mina läsarsiffror går upp. Sen vill jag även till sist tacka Klara som har hjälpt mig sjukt mycket med denna bloggen. Inte med att blogga. Men med att ta massa outfit inlägg och sådant. Kan bli irreterad för de gånger du inte vill fota och jag måste ta kort med självutlösaren, men jag är så glad och tacksam för alla gånger du ställer upp på att fota
Tack allihopa!
 
 
 
 
 




» Kajsa

Sjukt fina bilder!

Svar: Tack :)!
None None

2014-07-27 // 19:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback