Veckans musiktips!

klicka på play för att lyssna
 

Veckans musiktips är en låt, who are you, av fifth harmony. Tycker den är riktigt fin. Fin melodi och texten är såååå bra! Den handlar om att personen man gillar hela tiden har olika humör eller olika personligheter. Och tror tror många av er har uppleft det någongång..
Lyssna noga på texten noga för den är klockren, här är första versen, "bryggan" och refrängen översatt på svenska
 
måndag, du skickar mig blommor
tisdag, du fick mig känna mig dum
onsdag, världen var vår
torsdag, bevisa du det inte
fredag, vi blev kära igen
lördag,pratade vi inte
söndag, du sa du behövde space
 
Saknar du mig? Är jag galen?
Tappar jag bort din kärlek bejb?
Antingen vill du ha mig,eller inte
Jag måste veta, jag måste veta
 
Vem är du idag?
Kommer du vara solen eller regnet?
Vem är du imorgon?
Kommer du få mig le, eller ge mig sorg?
Vem kommer du vara när jag är vilsen och rädd?
Vem kommer du vara när det inte finns någon annan där?
Vem är du idag?
För jag är fortfarande den samma
 
Okej... Det låter inte lika fint på svenska, men lyssna på den på engelska, skit bra
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback