Veckans musiktips!

Justin bibers music journals
 
Så! Nu äntligen har alla Justins nya singlar kommit! De 5 sista finns äntligen på spotify och jag tycker ni ska gå in och lyssna direkt. Har själv listat vad jag tykcer i en top 1-15 lista. Där 1 är bäst. Tycker inte någon är dålig men om jag just nu var tvungen att rangordna dem skulle det bli såhär. Om jag hade gjort listan imorgon kanske den hade vart annortlunda , för det beror ju lite vilket humör man är på... Mellan 1-6 kunde det vart vad som helst, alla de är väligt jämna. Men min lista blev såhär och det är såhär jag tycker. Backpack är absolut favoriten, tycker den har så gött sound
    
1. Backpack
2. Rollercoaster
3. Confident
4. One life
5. All bad
6. Bad day
7. All that matters
8. Memphis
9. Heartbreaker
10. Swap it out
11. Change me
12. What´s hatin´
13. PYD
14. Hold tight
15. Recovery
 




»

justin är så bra!:D

Svar: aa verkligen :)
None None

2014-01-14 // 06:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback