update

bilder från förre veckan

Så, tänkte ge er en liten update då det inte blivit så mycket blogning idag och igår. Kom precis hem från ett x-fit pass, och fyfan asså. Körde ut mig totalt och är helt slut. Hade jag gjort det 1 minut till hade jag trillat ihop. Men, det är väll så det ska va? Är faktiskt rätt stolt över mig själv, skulle aldrig klarat detta i våras såhär bra, inte ens i höstast tror jag. Mår fyskiskt och psykist vädigt bra just nu och är nöjd med min kropp, vill inte bli smalare, bara få mer muskler. Målet till sommaren kanske?
Igår hade jag inte en så bra dag. Va fett irreterad, och arg. Men men, bara att ta nya tag.
Imorgon får vi börja kvart i 9 istället för 8:10 eftersom vi ska på en rättegång. Underbart!
Nu ska jag äta lite kvällsmat, gosa upp mig framför mästerkock och sen blir det sängen direkt.
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback