training

/1.svartvir ego/2.träningstights-gina tricot/
 

Är faktiskt stolt över mig själv at jag kommit igång med träningen väldigt bra. I fredags var jag på zumba, i söndags spelade jag först tennis och på kvällen tränade jag på gymmet och nu ska jag precis iväg på ett ViPR pass med pappa. Tycker det är kul att träna och det ger mig energi. Tränar 
tennis 1 gång i veckan, fast i lördags hyrde jag, olivia och stina en bana. Men utöver tennisen så försöker jag gå till gymmet 2-3 ggr i veckan. Har kommit igång bra nu, så hoppas inte att jag blir sjuk eller något så denna strömmen bryts
 
På bilden är mina lovley träningstights jag fick i julklapp från farmor och farfar
 




Hej! Det här är kanske en pinsam fråga, men var köper du dina trosor någonstans? Menar typ vanliga bastrosor och så.. Jag letar själv efter en bra sort som är bekväma och samtidigt hyfsat snygga. För på dig ser det inte ut som att man ser någon troskant igenom träningbyxorna? :/ Tacksam för svar!
/Fundersam tjej

Svar: Absolut inte, fråga på bara ;) Trosorna jag har på bilden är från gina tricot och det är speciella träningstrosor. Men annars när jag har bastrosor så köper jag mina från new body. New body säljer ofta idrottsföreningar osv. för att få pengar, men de är riktigt sköna och bra kvalité. Annars om det är kanten du inte vill ska synas så skulle jag gå till Lindex. Där har jag trosor ifrån som är helt utan synlig kant. För den är ingen sömm, alltså ser man dem inte alls + att de är nog de bekvämaste trosorna enligt mig. Tror de kallas invisible. Men om du går till trosorna kommer du se dem, annars är det bara att fråga någon som jobbar där om demHoppas du fick svar på din fråga och om det är något mer du undrar är det bara att fråga
kram
None None

2014-01-14 // 21:27:41

Tack så jättemycket för svaret! Det hjälpte mig verkligen! Jag bara undrar var de trosorna finns på gina? Eller om de heter någon speciellt? :)
kram

Svar: Så lite så! Åh va bra! :) Menar du träningstrosorna? Kommer inte riktigt ihåg, var nog 1 år sen jag köpte dem, men då iallafall fanns de vid träingssakerna. Men fråga någon som jobbar där, annars om de inte finns kvar så är lindex invisible trosor ett bra tips, också sköna att träna i
None None

2014-01-18 // 20:33:18

Okej! Tack så jättemycket för svaren :)

Svar: så lite så! Bara att fråga om det är något mer :)
None None

2014-01-19 // 14:30:32
» fanny

snygga träningstights!

Svar: tack:)
None None

2014-01-22 // 10:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback