heartbeat

/tights-jc/tröja-?/t-shirt-h&m/
dagens
 

Fredag imorgon! Dö skönt. Tyckte det kändes lungt i skolan men idag kom det massa saker så nu märker man att det är tillbaks till alla pluggdagar. Allt är inte direkt nu men hjälper så mycket att plugga i förväg, det som jag tror hjäler mest för att få höga betyg. Jag gillar att börja plugga 3-2 veckor innan. Men men... Bara att tänka att när denna terminen är lver är det sommarlov, bara att stå ut... Har ändå rätt mycket ledigt från skolan nu..
Sportlov v. 7 sen vecka 9-10 har vi prao, ska bli riktigt kul
 
btw gör ingen frågestund då jag inte fick någon fråga. Tycker det är riktigt tråkigt. Finns det verkligen inget ni vill veta, se eller ha tips om? Eller fattar ni inte hur man kommenterar,haha. Är super glad för alla som läser min blogg, men skulle va kul om ni kommenterade då & då. Vad ni vill se här, om det är någon fråga ni har eller vad som helst... Aja puss på er fina läsare




åh jättefin blogg ebba!!

Svar: tack :)
None None

2014-01-17 // 14:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback