MY FUTURE//DREAMS

 
bilder från we heart it
 
Jag har väldigt många drömmar och mål jag vill uppfylla i mitt liv. De kommer säkert hinnas ändras tusen gånger men om jag fick bestämma min framtid och hur jag vill att mitt liv ska va skulle jag vilja ha det såhär... Eller jag vet inte om jag vill ha det såhär, det blir ju väldigt tråkigt att få det precis såhär, då böhöver jag inte ens leva det för jag vet allt som ska hända men om någon fråga skulle jag svara såhär...
 
Min allra största dröm skulle vara att bli en världskänd sångerska. Göra turneér, spela in musik, gå på galor... Vet att det finns väligt många jobbiga delar också, och inte alltid är så glammigt med det är verkligen min största dröm. Det är min största dröm men inget jag drömmer om. Jag tycker jag sjunger okej, men absolut inte tillräckligt bra för att bli något. Det är så stor konkurens och finns så många som är sååå duktiga. Varje gång jag hör någon som sjunger bra blir jag nästan besviken och tänker ännu mer att det inte finns någon chans för mig. Så det är något jag inte ens hoppas på för vet att det aldrig kommer hända
 
Jag vill först och främst gå ut grundskolan med A i nästan alla ämnen, och komma in på entreprenörslinjen på Sven Eriksson. Där man lär sig om att driva egna företag osv. Det är en väldigt svår, och populär linje att komma in på, men tycker den verkar så bra, och tror verkligen den skulle passa mig. Under gymnasiet skulle jag kanske vilja göra ett utbytesår i USA... Fast vet inte, får se. Under gymnasietiden vill jag jobba lite, kanske café eller något. Så att sen när jag slutar, kan jag åka till USA 1-2 år med någon kompis och bara leva livet. Landa i New York, bo där någon månad och sen ta mig runt dit jag känner för att åka. Bo i LA kanske ett halv år. Lära mig surfa och njuta.
Sen vill jag läsa vidare... Vet inte riktigt vad jag skulle vilja inrikta mig på. Kanske mode eller något? Skulle helst vilja läsa i usa, men det är sååå dyrt. Sen när jag pluggat klart vill jag flytta till Los Angeles och bo där. Starta ett företag och skaffa en familj. Ha en man och två döttrar. Antingen hade jag velat öppna en bröllopsklännings butik, som skulle ligga i LA och bli en av världens kändaste bröllopsklännings butiker där alla kändisar köper sina klänningar till sina bröllop. Eller så skulle jag vilja starta en egen tv-show, och intevjua kändisar oså. Typ som Ellen DeGeneres Show
 
Såklart att att jag inte kommer kunna starta ett företag direkt, men tillslut. Kommer va mycket slit och kommer såklart inte hamna i toppen direkt,haha
 
Vet såklart att mitt liv inte kommer bli precis såhär, så ta det med en klackspark foaks. Kommer som sagt säkert hinna ändra mig tusen gånger, men just nu så är det såhär jag hade velat ha det
Vill leva the American dream. Vet att det inte är som på filmer överallt i USA. Men drömmen är att bo i Beverly Hills, och när vi var där, blev jag helt kär. Abslout mitt drömställe att bo på. I ett sort hus, på en av de lyxigaste gatorna och köra en rosa porsche med mina initialer i diamant på motorhuven, och med en nummerplåt där det står fabulous
 
Ska bli kul att gå in på min gamla blogg om 30 år, när jag är runt 45, och se hur mitt liv egentligen blev. Framtiden är spännande, en av de få saker vi absolut inte vet något om
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback