Kärlekens dag//Alla hjärtans dag

 bilder från we heart it
 
Idag är det ju som ni vet alla hjärtans dag. Vissa tycker denna dagen är överskattad och säger, man ska visa kärlek varje dag så varför är detta specielt? Jag tycker också man ska visa kärlek varje dag fast tycker det är underbart att det finns en dag när man ska visa det extra mycket. Tycker inte alls det är överskattat, utan en super mysig och bra dag
Alla har inte pojkvän/flickvän, men jag tycker inte alla hjärtans dag är om det. Alla hjärtans dag handlar om att visa kärlek till de folk man uppskattar och tycker om. Såklart du kanske inte är djupt förälskad i dina vänner och familj, men det är folk du bryr dig om och folk du vill visa kärlek till. Alla hjärtans dag för mig handlar inte om att visa kärlek till den man älskar utan visa kärlek och uppskattning till de man bryr sig om. Så det här med att det är 4ever alone day för de som inte har pojkvän/flickvän tycker jag är bullshit. Alla har någon som bryr sig om en, och alla har någon de bryr sig om. Passa på att visa den personen din uppskattning. Själv är jag så sjukt lyckligt lottad som har sånna underbara vänner och underbar familj, så under min dag ska jag visa extra kärlek till dem. Kunde inte drömmt om bättre vänner och familj, så idag är det en extra bra dag att visa sin kärlek till dem. 
Vill också tacka alla er fina läsare som läser min blogg. Massa kärlek till er!
Idag är kärlekens dag, visa det. Skicka ett sms till den bästakompis, din hund en puss och ge dina föräldrar en extra kram. Alla hjärtans dag handlar inte om det matriella, utan vad vi säger och gör
Puss på er alla underbara människor, ha en fantastisk dag, och passa på att visa lite extra kärlek idag!
KRAM





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback