school questions

bild från när skolan fortfarande var igång

Tänkte svara på lite frågor om skolan nu när det snart är dax

 

Vilken klass ska du börja? 9an
Vilken dag börjar du? På tisdag, 19:onde
Hade du läxor över sommaren? nej. Så skönt
Vad ska du ha på dig första dagen i skolan? Vet inte riktigt än. Beror på vädret
När vaknar du och lägger dig på skoldagar? Jag går och lägger mig vid 22 oftast och går upp vid 6:30
Vad är stressigast med skolan? Allt plugg och stress med att ha bra betyg
Längtar du till skolan? Nej, vill ha sommarlov längre
Vad längtar du mest efter? Att det är just nian jag ska börja och att träffa klassen igen
Vad är roligast med att fixa för att komma tillbaka till skolan? Kläder tror jag
Vilken klass började du med smink till skolan? 7:an
Kommer du ha en ryggsäck eller handväska? Både och...

Hur mycket meritpoäng hade du när du börja sommarlovet? 332,5

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback