my last few days

solglajjor från river island

Har haft tidsinställda här på bloggen de senaste dagarna eftersom jag har haft mycket att göra men ville inte att bloggen skulle stå tom, så därför har jag inte hunnit skriva vart jag har hållt hus. I torsdags var vi först nere i stan på torsdags kvällen men det var för tråkigt så vi drog hem till mig och sen ner till byttorps sjön där vi satt hela kvällen till typ 12 och träffade lite folk. Sen har jag spenderat helgen i Varberg, fast där har jag inte gjort så mycket. Tatt det lungt och fixat massa grejer som behövdes fixas. Igår var jag med Olivia och Stina och idag kommer Lisa hit. Vill utnyttja så mycket som möjligt av den sista veckan som är kvar av sommarlovet, fast samtidigt har jag såååååååå mycket jag måste göra...
deras instagram: @oliviial @stinaytterberg @lisahalvarsson
puss
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback