get to know me

älskar första bilden

10 saker jag tycker om
Skratta
Att ha saker att se fram emot
Chips. Hest pringles sourcream eller Estella salt & vineger
Umgås med människor jag gillar
Känna känslan av att man har lyckats med något eller gjort något bra
Att resa och upptäcka nya saker
Kolla serier
Hitta på spontana grjer med mina vänner
Mat! Kött!
Värme
 
9 saker jag tycker mindre om

Myggor
Negativa människor
RÖKNING! och snusning!
Göra saker man inte vill göra
För mycket plugg
Fjompiga människor. Sånna som är rädda för allt och inget och skriker för minsta sak
Slaskig snö
Dåliga slut på filmer
Stela situationer
 
8 saker jag vill göra i framtiden
Resa
Simma med delfiner
Gå igenom Justin Biebers telefon
Köpa ett av de lyxigaste husen i Beverly Hill eller Calabasas
Åka linbana genom djungeln
Ha mitt dröm bröllop
Kasta en drink i någons ansikte
Äga en bil som ser ut som Sharpays i High School Musical
 
7 bloggar jag läser
andreahedenstedt.devote.se
nickys.se
josefines.se
kenzas.se
stureplan.se/bloggar/linda
systarnaq.myshowroom.se
repeatmoments.se
 
6 ord som beskriver mig
ambitiös
driven
glad
omtänksam
snäll
pålitlig
 
5 platser jag tycker om att vara på
Usa
Sängen
Varma klippor
Kvälls solen
Hemma
 
4 saker jag är rädd för
framtiden
mörker
att inte hinna med allt jag vill
cancer
 
3 saker jag ser fram emot

Teneriffa på höstlovet
Dagen jag tar mopedkort
Att börja gymnasiet
 
2 bra filmer
Endless love
Divergent
 
1 sak folk inte vet om mig
Vissa vet säkert det, men jag gillar att spara pengar. Vill alltid att det ska finnas pengar på kortet och skulle aldrig kunna köpa upp så att det bara var typ 300 kr kvar





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback