första skoldagen

selfies

Då var första dagen i skolan avklarad. Man kan knappt kalla det första dag eftersom vi slutade klockan 13. Vi fick schemat, vilket jag är väldigt nöjd med och det var kul att träffa alla igen. Fast imorgon börjar skolan på riktigt. Schemat börjar gälla och planeringar om prov kommer komma... Nu är Olivia och Stina hemma hos mig och vi äter chokladbollar, mums
 
Det som jag dock är väldigt ledsen över är att våran NO lärare har slutat, fast det visste jag några dagar före jag började. Det var min favorit lärare och om man inte haft honom så förstår man inte hur man bra han är. Det går inte att förklara. No är det ämnet jag gillar minst, men det var de lektionerna jag gillade bäst bara för han gjorde de så roliga och intressanta. Kommer sakna honom så mycket och varje NO lektion kommer vara så jobbiga att ta sig igenom





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback