eastbourne pier

två översta är tagna från när vi var där. De två understa bilderna är hur det ser ut nu

För ett par dagar sedan brann piren ner i Eastbourne. Känns så hemskt. För en månad sen gick jag runt där. Spenderade mina kvällar, åt goda crêps och skaffade mig massa minnen. Men nu är bara allt borta. Känns så tråkigt. Hade velat åka tillbaka för att visa mamma och pappa, eller kanske mina barn i framtiden. Tycker såklart även väldigt synd om alla som bor där, som nu inte har kvar sin fina pir. Känns verkligen jätte tråkigt men hoppas att de kan bygga upp en ny. Kolla bilderna. De översta bilderna är tagna från när vi var där och de understa biler a är hur det såg ut under branden och hur det ser ut nu... Hemskt





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback