tjenixen

börjar få lite bildbrist nu som ni märker...

Tjenixen! Onsdag och ledigt imorgon, wihoo!
 
Efter skolan åkte jag till min piano/gitarr/sång lärare för att ha lektion. Riktigt kul nu för vi har börjat spela in lite. Asså inget som ska släppas oså, lol,haha. Utan vi spelar in och sen har jag det hemma oså. Inte direkt så att jag lyssnar på det, men ändå kul att ha det.
Efter det gick jag till gymmet. Blev kvar där 1 timma och 45 minuter... Har inte tränat på 1,5 veckor nu eftersom jag blev sjuk, så det var riktigt skönt att köra
 
Ni får gärna kommentera om ni har förslag på videos eller inlägg jag ska göra
puss
 




Kan du inte göra fler dagens outfit? :)

2014-04-29 // 20:20:22
» :)

Gör din vardagliga sminkning i en video!

2014-04-29 // 22:40:35
» Hej

Mer dagens outfit, att du visar ENSKILT när du köper något, tips om skönhet/smink/hår aa u name IT produkter osv :))

2014-04-30 // 20:02:08

Inlägg där du tipsar om olika outfits och haul videos :)

2014-05-01 // 18:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback