three facts about me

smiley
 

Tänkte köra tre sanninar, så här kommer dom
 
Jag är ett list-freak. Jag gör listor i anteckningarna i mobilen hela tiden. Små saker jag kommer på, inköpslistor, och nästan varje dag, eller iallafall vaje helg gör jag varje morgon en lista på saker jag måste göra under dagen. Sen när jag gjort den saken suddar jag det eller checkar av att det är klart. Svart på vitt...
 
Jag kollar alltid i folks kylskåp. Jag vill inte vara oartig eller något, men så fort jag kommer hem till någon och man går in i köket öppnar jag kylskåpet. Inte för att jag är hungrig eller vill ha något, utan jag bara gör det med reflex...
 
Jag öppnar alltid mitt fönster några timmar före jag ska sova. Kan verkligen inte sova om jag är varm. Därför öppnar jag alltid mitt fönster så att det är kallt i mitt rum när jag går och lägger mig. Sen nu, fram tills det börjar bli riktigt kallt och fuktigt igen hänger jag även ut mitt täcke. Då känns det så fräscht sen...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback