Motivation//Days until

en till bild på min tordags outfit

Nu börjar man märka att det faktiskt inte är så super långt kvar till sommarlovet. Vi är närmare det än vad vi är nyårsafton som ändå kändes som det var för ett par veckor sedan. Tiden går galet snabbt. För att hålla min motivation uppe i skolan så tycker jag det är viktigt att ha roliga saker att se fram emot,s å har jag en app där jag räknar ner till olika datum... För er som inte har den heter den Days Until. Här är det jag ser fram emot
påsklov-5 dagar
danmark-12 dagar
london!-60 dagar
one direction konsert-62 dagar
pll börjar-65 dagar
skolavslutning-66 dagar
språk/konfa resa-69 dagar
konfirmation-98 dagar
teneriffa-202 dagar
15 år!-213 dagar
julafton-262 dagar
nyår-269 dagar
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback