Hjälp pls

Jag har vart jätte nöjd med min design men har börjat tröttna på den. Undrar därför om någon av er läsare vet hur man fixar design osv och skulle kunna hjälpa mig med det? Skulle vart hur snällt som helst. I utbyte kommer jag såklart tipsa om eran blogg om ni har, annars instagram, videofyme eller det ni vill. Hade vart hur tacksam som helst. Så om ni kan eller har en kompis ni vet skulle vilja göra det komentera först detta inlägget och sen kan vi ta kontakt via kik, facebook, sms eller likande. Som sagt, hade vart super snällt!
Har lite bildbrist så bara tog någon bild, haha




» Tuvis

Stolt fotograf:)

Svar: Haha, borde du va tuvis ;)
None None

2013-09-05 // 20:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback