ZUMBA

Just nu sitter jag på onyx och väntar på att mitt zumbapass ska börja. Har provat zumba förut min aldrig gått pass på det så ska bli riktigt kul att prova. Dock börjar det inte förän halv 5 men orkade inte åka hem emellan så sitter här nu och ska plugga lite och kolla något avsnitt av khloe and lamar. Efter detta ska jag och pappa åka och hyra några actionrullar oså blir det mys och filmkväll ikväll. Ska faktiskt bli riktigt skönt. Veronica Maggios album släpptes ju också idag så har lyssnat på det. Några bra låtar men blev faktiskt lite besviken. Hade förväntat mig mer och tyckte förra plattan Satan i gatan var bättre
En bild jag hitta som jag inte lagt upp förut





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback