Wanties

 
Usa wanties
 
Hade ju aldrig tackat nej till något utav dessa grejer. Försökte hitta lite men jag gillar mer om man bara hittar något
Toms tänkte jag köpt i Vietnamn men köpte inte och ångrade så efteråt
Uggs är sååå sköna
Juicy Couture mjukisdress, är bara för snygga
En snygg rygga, gillar att ha rygga till skolan då jag ofta har datorn med mig hem oså
Hollister shorts/jeans säger alla är dö sköna så de skulle gärna fått föja med
Victoria Secret bikini, tycker egentligen priset är för högt för en bikini men hur snygga är dom inte!?
Rayban, också lite för mycket pengar för ett par solglasögon men så snygga
Converese kanske inte är det första jag kommer titta på men skulle vart najs med ett par i en stark färg
En snygg kjol vill jag absolut ha, lööv kjolar
Nike air max! Förmodligen det jag vill ha mest, så snygga och ser dö bekväma ut





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback