Veckans musiktips!

Nu är det dax för veckans musiktips! Denna vecka ska jag tipsa om de låtar jag tycker om från Mileys nya album Bangerz (deluxe version). Första gågen jag lyssna blev jag jätte besviken men nu tycker jag det är såååå bra! Eller vissa låtar är dåliga med nästan alla är bra och de blir bara bättre och bättre ju mer man lyssnar på dem. Här kommer de jag la till på favoritlistan. Klicka på play för att lyssna
Adore you. En skön låt. Bra om man vill lugna ner sig och den är bara för skön att skruva upp på högsta volym i lurarna. Texten är också riktigt bra
4x4. Riktigt go melodi och man blir bara glad av den
My Darlin´. Riktigt skön melodi. Också en sån låt som är god att insolera sig med i hörlurarna och bara stänga av omvärlden
#GETITRIGHT. Också en låt med bra melodi som man bara blir glad av och vill digga med
Drive. Sjukt bra text! Riktigt skön att dra upp på högsta volym
FU. Varken dålig eller bra men ändå en låt man sätter på och gillar på något sätt
Maybe you´re right. Skön och riktigt bra text
Someone else. Absolut låten med bäst text. Love it!
On my own. As go låt och härlig melodi





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback