Veckans musiktips!

Denna vecka vill jag tipsa om några av Sean Pauls låtar. Hörde han först i fredags då han uppträdde på idol så sökte upp han på spotify och hittade tre låtar jag verkligen fastnat för. Lyssnat på dom hela tiden sen dess och tänkte nu dela md mig av dom
 
Det var denna låten som han sjöng på idol. Riktigt skön och sjukt go melodi som är lätt att fastna och sjunga med i
 
Go medodi men framförallt så bra text
 
Denna låten som han har med underbara The Saturdays. De har massa andra bra låtar också. Men de sjunger så bra och melodin är också riktigt bra, love it
 
 
Känner att jag säger att alla har bra melodier men det är det jag gillar med hans låtar. Goa och lätta att hänga med i





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback