Veckans musiktips!

Denna vecka ska jag tipsa om LiL rains låt adore you. Älskade den för ungefär ett år sedan, men sen tog de bort den från spotify och så glömde jag av vad den hette men hittade den idag igen, fast på youtube. Förstår inte varför de tog bort den från spotify, riktigt synd. Men men! Så sjukt bra text! Helt klockren! Och skön melodi också. Klicka på länken för att komma till låten på youtube
 
http://www.youtube.com/watch?v=a6xZ19Q2iaY
 
Sen brukar jag ju på måndagar ha Justin Bieber mondays när han i 10 veckor skulle släppa singlar. Men jag kan inte varje vecka köpa på iTunes och på youtube vet jag inte vilken som är rätt eftersom att de finns massa fake så varje vecka kommer jag istället lägga ut den dagen den kommer ut på spotify. Vilket brukar bli ungefär onsdag-torsdag
Bild från arkivet så det inte skulle bli bildlöst
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback