Urbanears

Haft slappedag idag så därför jag har den stora tröjan på mig,lol
 
Igår köpte jag äntligen ett par urbanears. Gud va bra dom är. Sitter skönt, är snygga och super bra ljud. Köpte min på mediamarkt för 500 kronor, och i färgen indigo. De är lite mörk jeans färgade så passar till det mesta. Sjukt nöjd!
 
Nu ska jag strax sätta mig framför tvn och kolla säsongs premieren av solsidan och softa. Blir nog sängen tidigt också för jag är sjukt trött. Så natti natti alla söta läsare




Urbanears är bäst! Jag har ett par fast gråa. skitgrymma! snygg blogg förresten, kika gärna in på min! :) Trevlig kväll! / Freddan

Svar: Aa verkligen :) Tack va snällt!
None None

2013-10-20 // 23:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback