Un ursäkt

Förlåt för urkass bloggning idag men har verkligen inte hunnit. Direkt efter skolan va det tennis sen hem och kasta sig in i plugget. Har så sjukt mycket ju nu! Orkar inte! Sen vill jag bli klar med allt innan usa och är så stressad. Engelska prov imorgon, matteförhör måndag, spanska teater onsdag, sen veckan efter det är det inget stort men måste ändå plugga som en idiot den veckan för sen måndag, tisdag och onsdag före usa har jag matteprov 2 delar, Kemiprov, gregrafi inlämning, idrottsinlämning, tror musikprov också, sen veckan efter höstlovet är det spanskaprov. Ni går ju också i skolan och vet hur det är! Ibland är det helt okej plugg men just nu är det bara för mycket, samtidigt, som är viktigt att de går bra för betygen. Nu ska jag sluta babbla om mina problem, somna och vakna upp imorgon och ta nya tag. Go natt
Gammal bild från arkivet





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback