Stockholm

Hejsan, sitter nu i bilen påväg mot Stocholm, sätter nog på någon film snart. I Stockholm ska jag först till mig kusin och ha det mys och sova där en natt sedan tar jag tåget till Uppsala där jag ska hälsa på min morbror hans fru och min kusin, dit ska mamma och pappa.
Helgen blir mysig, bra start på lovet, hoppas ni och får en bra start på dagen så skriver jag senare, blir mobil inlägg nu i helgen så ni vet även mobil bilder eftersom jag inte orka släpa med mig en dator dit upp. Hade en jätte stressig morgon idag då jag skulle hinna packa och allt sådant men nu är det klart,får hoppas att jag inte glömt något, väldigt typiskt mig haha.
Men ha en fortsatt trevlig dag folket;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback