Seven

Tänkte tips om en sjukt bra app som underbara Olivia visade mig. Det är en träningsapp med cirkel träning. Det är 12 övningar oså gör man varje övning 30 sekunder och vilar 10 sekunder emellan osv. Har lovat mig själv att köra minst ett varv varje dag, de dagar jag inte tränar, och än så länge har det gått bra. Man kan välja hur många varv man ska göra och under står det hur lång tid det kommer ta. Verkligen ett tips! Bra övningar! Så ladda ner direkt
hennes instagram: @oliviial
 
 




» Ellen

Ville bra tacka dig! Appen är super bra och kommer defenetivt använda den:) jag hoppas att du gör lite fler eller fortsätter med såna här inlägg!:)

Svar: Den är toppen! Kul att du gilla inlägget :) Kan jag absolut göra
None None

2013-10-05 // 22:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback