Info-usa

 
Waaaaaah! Imorgon åker vi! Kan inte fatta det!? Längtat sen i somras och nu äntligen, känns nästan overkligt. Ska bli så sjukt kul och bara ääälskar usa. Imorgon äntligen! Först på morgonen vid 8 ska jag till tandläkaren, sen direkt ska vi till flygplatsen och sen lyfter planet vid 11. Kommer nog hinna blogga en snabbis på flygplatsen. Sen när jag väl är i usa har jag fixat ett tidsinställt för varje dag. Kanske kommer kunna blogga någongång men eftersom det inte är säkert och det kommer bli drygt här då så har jag fixat en gästbloggare som ska blogga ca 2 ggr per dag, dadaaaa. Men vem det är får ni reda på imorgon. Najs va? Aja nog med info. Sjukt taggad! Usa imorgon och födelsedag om 13 dagar, bättre blir det inte. Juste kommer hem det 4!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback